حرف خودمانی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 266
:: باردید دیروز : 204
:: بازدید هفته : 487
:: بازدید ماه : 470
:: بازدید سال : 6504
:: بازدید کلی : 246017

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

حرف خودمانی
19 / 10 / 1390 ساعت 14:6 | بازدید : 321 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

چند وقت پیش رفتم تو یکی از وبلاگ های دوستام  که اپش خیلی طولانی بود نشستم کامل خوندمش که وسط های پستش نوشته بود هر کی جواب این سوالو نده معلومه که پستمو نخونده طفلی سوالش این بود:

ایا پست منو خوندی یا نه؟نیشخند

از بین 32 دو نفر فقط دو نفر جواب داده بودن اره و در مورد انتخاب رشته کمکش کردن موندم کمک خواستن در مورد انتخاب رشته کجاش قشنگه یا خوبه؟قهقهه بعضیا گفته بودن عالی بود! زیبا بود؟ یکی هم یه دونه گل داده بود ! پست بعدش گفته بود متاسفم که  از دوستام تنها 3 نفر میان مطالبو میخونن که خدا رو شکر سومی خوده من بودم هورایه سوتی خودم دادم موقعی که تازه وبلاگ نویسی رو شروع کرده بودم یکی از دوستام گفت بیا که اپم .بماند که اون موقع نمیدونستیم اپ کردن چیهنیشخندبماند که نمیدونستیم لینک کردن چطورهمژهخلاصه رفتیم وبلاگش و گفتم عجب شعر قشنگی عالی بود عزیزمدروغگو دوستم شب اومد گفت نازنین  جان کدوم شعر؟ منظورت چی بود؟ منظورت این بود که اپ منو نخوندی اره؟ قبل اینکه نظرو بدی بیا  بخون پستموکلافهوقتی رفتم وبلاگش دیدم پستش در مورد یکی از شیطنتایه دوره دبستانشو نوشته اخه بند بند بود منه بدبخت فکرکرده بودم شعرهنیشخند

هورااگه از  وبلاگی خوشت نمیاد واقعا ادم نره بهتر از اینکه نظر بی ارزش بده . حالا ببینم اینجا چند نفر سوتی میدنابله




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
tan ha در تاریخ : 1390/10/20/2 - - گفته است :
سلام خواستم اولین کسی باشم که سوتی میدم چون هیچ نظری نبود گفتم سوتی بدم یا نظر بدم یک یک یکه عالیه وبت عالی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: