سری جدید پ ن پ


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 134
:: باردید دیروز : 204
:: بازدید هفته : 355
:: بازدید ماه : 338
:: بازدید سال : 6372
:: بازدید کلی : 245885

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

سری جدید پ ن پ
4 / 9 / 1390 ساعت 3:14 | بازدید : 305 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

 سری داغ و جدید پ....ن....پ

 

 

 

 

نشستم تو تاکسی پیر زنه میخواست پیاده بشه پولاش یه کم پاره پوره بود به

راننده گفت تورو خدا ببخشید اونقد جر واجره روم نمیشه بدم 

راننده تاکسیه گفت پولاتون؟ 

پَــــ نَ پَــــ ....استغفرالله!!! 

........ 
 تو صف خودپرداز وایسادم...یارو از راه رسیده میگه داداش خودپردازه دیگه؟ 

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خود فروشه!! 

شبای احیا توبه کرده داره همه ی پولایی که کار کرده رو بر میگردونه به ملت..! 
........

رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ملت صف کشیده بودن که یکی

از آخر صف گفت: کار من سرپایی...گفتم پــــَ نه پــــَ ما می خوایم بستری شیم... 

........ 

سر جلسه امتحان میگم استاد چقدر وقت داریم؟

میگه تا آخر امتحان؟ پَـــ نَه پـَـــ تا ظهور امام زمان ! 
........

دوستم سگ باغمون رو ديده، ميپرسه اگه دزد بياد اين گاز هم ميگيره؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ گذاشتيمش وقتي دزد اومد با اس ام اس بهمون اطلاع بده ! 
........

شمارمو رو يه کارت نوشتم گرفتم جلو دختره ميگم : قابل شما رو نداره! 

با اکراه مي پرسه : شماره س ؟ 

پ نه پ آيا ميدانيد شما برنده ي خوش شانس يک گاوصندوق

 پر از طلاي بانک ملت شديد؟ بگير اينم رمزشه 
........

رفتم در مرغ فروشی یارو گفت مرغ میخوای؟

گفتم پ نه پ گشت ارشادم مرغات حجاب ندارن 
........

از خستگی دارم میمیرم ، 18ساعت خوابیدم ! 

بابام اومده میگه خسته بودی انقد خوابیدی؟ 

پـــــــــــ نــــــــــــــه پـــــــــــــ 

دارم تمرین میکنم اسممو بزارنن تو لیست اصحاب کهف! 

........ 

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمیکنه،

یارو میگه ضربه فیزیکی؟!! پـَـــ نــه پـَـــ یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده! 

........ 

یک ساعته داشتم با یه زانتیا کورس میزاشتم... !

آخرش یارواومده میگه:داری کورس میزاری؟

گفتم:پَ نه پَ مریض دارم واسه همین دارم تند میرم...!

میگه:کوفتِ پــَ نه پــَ بزن کنار کنترل نامحسوسه 
........

رفتم گوسفند زنده بخرم، يارو ميپرسه واسه قرباني ميخواييد؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ميخوام نصبش كنم رو داشبورد ماشين بجاي خوشبوكننده و دكوري ! 
........

رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم، یارو میپرسه میرید داخل؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیگه مزاحمتون نمیشم، فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم ! 
........

زنگ خونه دوستمو زدم، میگم حمید هست؟ پدرش میپرسه حمید خودمون؟

پـَـَـ نــه پـَـَــ حمید تبلیغات رب تبرک! 
.......

مهمون اومده، چايي ريختم براش، ميگم تازه دمه بفرماييد،

ميگه دستت درد نكنه چاييه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ نوشابه دم كشيدم برات، تازه دمه! 
.......

تو کوچه مون زنه با ماشین افتاده بود تو جوب!!!!!!! 

داشت اینور اونورشو نگاه میکرد..... 

دوستم گفت دنبال کمکه؟؟؟؟؟؟ 

پـَـــ نــه پـَـــ میخواد ببینه داور دیده یا نه!!!!!! 
.........

مهمون اومده خونمون جلوش پا شديم، ميگه بشينيد توروخدا

براي من پاشديد؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ همينجوري خوشحاليم، داريم موج مكزيكي ميريم ! 
........

به همكارم ميگم همين الان يه فيلم باحال دانلود كردم،

ميگه از تو اينترنت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ از تو كانال كولر،

اتفاقاً پهناي باندشم زياده، قطعي هم نداره ! 
.........

رفتم داروخونه میگم آقا واسه سوسک یه چیز بدید سریع و

موثر باشه، میگه واسه کشتنش؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه حموم کردنش،

یه چیز بدید که پوستش بلوری و نرم بشه!

 

شما هم یه وقت نظر ندیناااا





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
arshia در تاریخ : 1390/9/4/5 - - گفته است :
سلوووم ای زی زم
خلی زالب بود ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: