روز بارانی چشمهای من


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 183
:: باردید دیروز : 204
:: بازدید هفته : 404
:: بازدید ماه : 387
:: بازدید سال : 6421
:: بازدید کلی : 245934

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

روز بارانی چشمهای من
8 / 8 / 1390 ساعت 8:31 | بازدید : 304 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

bache ha salam delam kheyli gerefte az hame

 

 meysam jolo ona lal shode yani zabon nadare faghat pishe man zabon dasht gofte bod be samira mige ke fekr konam aslan nage behesh ke ghaziye chiye

 

 dos daram alan hadaghal yeki miyomad mano arom mikard

kasi ke fekresham nemikardam eshghamo azam gereft

 in donya hamash zakhm zakhm zakhme

tamam badanam yakh karde. alan inghad sardam ke ashkam ke miyad ehsas mikonam to chesham ghandil  bastan

che rozegare gharibist nazanin

dor az to har shab ta sahar geryan cho shame mahmelam

ta khod che bashad haseli

az geryeye bi haselam

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: